Friday 20 July 2012

Cinta Separuh Hati


Perghhh… tajuk x boley bla… poyo sungguh… hehehe…
Sape yang aku cinta separuh hati je tu??? Siannyer…
Huhuhu… bukan ‘sape’ la tapi ‘ape’…
Nak tau ape bendenyer??? Jeng jeng jeng… sila scroll ke bawah… 


*

*

*

*

*

*

*


Siap letak kat bakul hantaran... beria betol...huhuhu


Aik??? Enset???

Iye… enset… enset ni bukan sembarangan enset tau… ade sentimental value gitu...
Mane taknye… mr.hubby yang hadiahkan 3 minggu lepas… memang surprise…

Sempena ape? Aku sendiri xtau… nak kate hadiah bezday dah lame lepas dah… anniversary lambat lagi… lulus peksa x jugak sebab exam pun baru habis minggu lepas… pelik n memang pelik… 

Bile aku tanye hadiah sempena ape ala-ala jiwang jawapan dari die… hihihi… 

“Takde sempena apepun… sajer je bagi… sejak dari kite kawen abang x pernah bagi sayang ape-ape… hantaran dulu pun bagi yang biase-biase jer…”

Wah…terharu beb… padahal aku rase sejak kawen aku memang suke memokaikan poket die… die buat-buat x perasan je tu…huhuhu…

Anyway, terima kasih daun keladi, bang… hehehe…


Ok la… lagi satu benda yang aku cinta separuh hati adalah…


*

*

*

*





*


4 ekor jantan 5 ekor betina

Juz simple-simple je...


Yup! Ikan Guppy n kaktus… aku mule berjinak-jinak dengan dunia penternakan ikan ni sejak semalam…

Wah! Cakap kayak orang yang wat penternakan ikan besar-besaran lak… padahal satu balang kecik je kot… hahaha…

Aku xdela minat sangat bab bela-membela ni… ntah macam mane tetibe je minat tu timbul… asalnya aku beli kaktus tuk hias sinki bilik air tu je… korang tengok la beli pun kaktus… nampak sangat malasnye… hehehe… tapi bile dah letak kaktus rase cam ade kekurangan… dah ade flora harus la ade fauna kan… maka dengan rasminya terbeli n terbela la ikan sekali… huhuhu…

Kalo dah suka sangat kat enset tu n minat sangat kat ikan n kaktus tu patutnye kene la cinta sepenuh hati kan? Nape lak ‘mereka-mereka’ itu dapat separuh jer?

Mane boleh beb… cinta sepenuh hati aku mesti la pada yang ini…


*

*

*

*

*

*

*

My lovely hubby

Takde yang kedua atau yang ketiga tapi hanya dia… dialah kekasih awal dan InsyaAllah yang terakhir buat aku… hanya dia yang bertakhta di hati… chewah… cam jiwa-jiwa la plak… huhuhu

Dah la… sebelum korang termuntah bace cerite aku ni baik aku stop… jumpe lagi di episod yang akan datang k…daa~
                                                                              
*Kayak - macam

3 comments:

  1. wow colorful akuarium die..hee...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu...thanks jenguk... memang colorful tapi sayangnye 5 ekor dah mati... terlebih makan kot...hehehe... saya dah jenguk blog awak... seyes kreatif...

      Delete
  2. Hi.. saje singgah dan baca entry ni.. aduii, romantisnya hubby... semoga bahagia selalu ya.... Jemput singgah kat blog saya juga ya.. tq

    ReplyDelete